See yaaa!

Nu ska jag sätta mig i en Passat och åka ner till Småland igen. Ska bli skönt att komma hem till min egna lägenhet. Känns dock som att jag flyttar hemifrån igen då jag har ska ha med mig två stora resväskor och 1000 påsar med saker. Tur att jag har stor combi. Har varit skönt att vara hemma då jag blivit väldig bortskämd och sluppit både tvätta, städa och laga mat. Nu kommer allt bli som vanligt igen.. Broccoli och morot om vart annat... Nu kommer jag antagligen inte komma hem på ett tag för jag förväntar mig att ni kommer till mig istället! Så det så! Smile!


Kommentarer
Postat av: Sandra

... hamnde på din blogg av en slump via anna myren.



Är frånn Nässjö och bort fortfarande här! Visst är det en roligt stad =) ??? hahahhaa.... Njaääää.... ;)

2010-01-17 @ 08:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback