Tentaplugg

Det är precis vad jag skulle behöva ägna hela dagen till min jag är trött trotts att jag sovit i nio timmar. Och fresten så verkar ingenting fastna av det jag läser. Hur gör man då? Jag läser och läser och läser. Försöker läsa högt och upprepa det jag läst men jag har kommit ur pluggtänket så det fungerar liksom inte. Hur ska detta gå.. Hjälp!!!


Bild taget på mammi och pappis hus. Blå himmel och snö, nice! Nere i Småland har de snöat både idag och igår. De är inte direkt hajja på att ploga här så det är inte så kul att köra bil och absolut inte kul att vara ute och promenera då man måste gå mitt i gatan eftersom det är en stor snövall på trottoaren. Dock ska jag nog försöka ta mig en promenad ner till stan idag ändå. Kanske skulle klaga lite hos hyresvärden på kökselementet för tredjegången. Det är fint med snö och blåhimmel men fan vad jag vill ha sommar, bikini, sol och grillkvällar! Köpte fresten en ny bikini i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback