Två paket med röda snören?

Två paket kommer jag snart att få hämta ut på posten. Säljaren från Tradera kommer att lägga skorna på posten imorgon så de lär väl komma ibörjan av nästa vecka. Var precis uppe hos Sara och där klickade vi hem två par glasögon var. Jag har länge velat haft galsögon utan styrka och utan solskydd men har inte hittat något på stan. Men på saltopeppar.se hittade Sara ett par till mig. Sedan kunde vi inte stoppa oss själva så jag klickade även hem ett par röda solglasögon. Och Sara två på olika rosa. Detta paket lär väl också dimpa in under början av nästa vecka.

Åhléns i Nässjö ska stänga ner (tyvärr måste jag säga) så nu har de 30% rabatt på allt i hela varuhuset (vilket iof är väldigt bra). Jag, Lina och ÅngeSara tog bilen ner till stan idag då det nästan vart snökaoshär. De är inte snabba på att ploga gångvägar inte. Jag som funderade på om jag ens skulle med till Åhléns då jag inte skulle handla något gjorde av med nästan 400:- Köpte ljus, ansiktskräm, ett vitt linne, tre söta trosor, två hjärtan och lösögonfransar. Tänkte att man måste ju pass på när de ändå är 30%.

När jag kom hem från stan lagade jag mat. Tyck vad ni vill men jag lagade precis det jag var sugen på och då fick de bli den blandningen det blev. Hackade grönsaker som paprika, sallad, champinjoner. Kokade morötter och spagetti och gjorde kyckling i ugnen med tacosås på. Och sedan lite räkor och cashunötter till detta. Låter kanske som en salig blandning men det var mumma. Så det blir det i matlådan imorgon också.

Har även möblerat om lite i sovrummet. Sängen och tavlorna är kvar på samma plats som förut men resten står på helt andra stället. Kommer att lägga upp bilder lite senare. Nu är det ljust, lantligt, vitt och lugnt. Hoppas jag sover gott inatt. Har sovit dåligt i tre nätter nu, vad det nu kan bero på...

Var och tränade för första gången iår igår. Har köpt ett tremånadersgymkort på ett av Nässjösgym. En kille i parallellklassen ska forma mig och några tjejer till så vi ska vara fit fore fight till sommaren! Kommer bli hårt men nice!

Här är dom mina blivande brillor:

Millionaire Aviators Red Mirror


Wayfarer Clear Lens Medium Black


Kommentarer
Postat av: Therese

jag måste få prova de svarta brillorna när jag kommer till dig. De var riktigt nice. Väldigt Ray ban över dom. Kramar

2010-01-29 @ 15:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback