Djungelns lag

Det är lätt att ta familjen förgivet och glömma bort vilka underbara människor det är. Bilderna är inte alla de vackraste kanske men de skrattades mycket när dessa togs och det är sånt som gör att jag älskar min familj!


Fanns ingen bra bild på mig, mamma o pappa trots att vi tog flera stycken. Bjuder på denna där jag och mamma står på tå för att bli lika långa som pappa då han är lite längre och står i backen.
(Foto: Therese Karlsson)


Jag och min mamma
(Foto: Therese Karlsson)


Jag och min pappa (jag på tå ännu en gång)
(Foto: Therese Karlsson)


Min syster och min mamma (mamma på tå i foppatofflor denna gång)
(Foto: Emelie Carlsson)


Syrrans sambo Jon och jag i ett "hopp". Lovad att jag skulle retuchera denna men hade tyvärr inget photoshop på denna dator, så tyvärr Jon.
(Foto: Therese Karlsson)


Förlovade Therese och Jon
(Foto: Emelie Carlsson)

Tack för att ni finns. Och tack mamma och pappa som jag får bo hos i sommar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Okej :) Jag har ett 18-55 mm, ett Sigma 18-200 och ett Tameron 70-300. Har precis köpt d5000 nu så jag väntar spänt på att få börja använda den :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback