Minus 822kcal

Idag fick jag för mig att springa mitt på dagen trotts stekande sol. Satte på mig mina löpartights, löparskor, pulsklocka och lurar i öronen. Sprang mot stan så mamma kunde hämta upp mig när hon kom från jobbet. Slutade med att jag hade sprungit i 1 h och 18 minuter i sträck. Har fan aldrig sprungit så länge förut och inte så långt heller. Tror jag sprang runt 1,2mil. Den ni! Stolt över mig själv att jag klarade det. Glömde dock stretcha så kommer nog inte komma ur sängen imorgon och där med inte till jobbet... Ja, vi får se, men bra gjort var det iaf! Hade ju som sagt min pulsklocka på mig och enligt den förbrände jag 822kcal! Muy bien! Pulsklocka är så värt pengarna. Ett måste för att hålla koll på vad man förbränner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback