Jobb(ig)helg?

I helgen har jag jobbar 10-18 båda dagarna. I lördags var det tråkigt lugnt på jobbet. Här är man inställd på stressdagar och så börjar helgen på tok för lugnt. När jag kom hem åt vi godis och chips och jag hade överskottsenergi så jag åkte in till stan och tog mig en promenad. Sov i stan och tog en promme även på morgonen innan jobbet drog igång. På onsdag gör vi vår första natt i Viken och idag fick vi uppleva vår (förhoppningsvis) sista upplevelse av strömavbrott. Det är ju sånt som faktiskt händer lite då och då på landet. Strömmen var borta över en timma och vi sysselsatte oss med papper, penna, kakor och massa småfintter. Nu är kvällen kommen och det är dags för en ny vecka.

Imorgon blir det stan och sushi med Therese!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback