"Priiiset är billigare".

Yes det sjöng jag förut när jag gick upp för trappan. På reklamen sjunder de ju "Priset är skillnaden" men riktigt så blev det inte när jag sjöng den. Reklam för Ö&B för den som inte vet.

Idag har jag varit ledig och började dagen med att göra Solareturen och Willys tillsammans med Mamma och Therese. Vid två mötte vi upp moster Marie och låtsas morsan Lena för lunch. Käkade på My Thi på Drottningatan här i Karlstad. Har käkat en gång där innan och jag gillar deras bufé. Mumma. Sedan lallade vi runt på stan och jag handlade nog i varenda butik vi var in på. Jag som inte ens skulle ha nått kom hem med en ny klocka, trosor, klämmor och flippflopp. Varför ska jag fresten alltid ställa mig i fel kö? Sedan tog vi oss en tur till Viken och lastade in alla mina grejer som jag tidigare hade packat ihop. Kommer ju om bara några dagar ha flyttat klart och bo i Viken. Soliga dagar kommer såklart kunna spenderas på altan fram till mitten av augusti men inomhus kommer det vara tomt och eka.

Igår var det Rix FM festival i Karlstad och direkt efter jobbet åkte jag ner till stan och mötte upp Matilda, Camilla och Elin + deras respektive och käkade mat på Pichers. Hamburgare med bara sallad och pommes, jaja det dög. Blev ingen sen kväll denna torsdag faktiskt. Men då jag inte kände mig helt kry var det nog bra.

Hemma:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback