Ute en onsdag

För första gången i sommar var jag ute en onsdag. Annars brukar jag hänga på Koriander/Bmb på torsdagar vs lördagar. Men denna vecka var det Koriander på en onsdag som gällde för mig. Var ute med helt underbara tjejer från jobbet. Förfirre på Tingvalla hos Sandra och rumpskak på krogen senare.


Nej tyvärr flickor. Det går inte att göra en bröstförstorning med glasögonen..


Två tokiga tjejer...


Och en till.

Nu bor vi fresten i Viken (lgh) och precis i denna stund hör jag mamma snarka från sovrummet... Tur att jag inte sover i samma rum! Är fresten ganska nyligen hemkommen från Hammarö. Jons (syrrans sambo) föräldrar hade bjudit hem oss på middag. Jag jobbade dick till 20 så jag kom lagomt till efterrätten. Kan det bli mer perfekt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback