Gör min dag

Ni som inte var på Lördagskulbben igår missade verkligen nått! Petter var asbra och det var riktigt skönt drag. Dåligt med bilder från kvällen än så länge så de kommer nog upp senare. Är lite sliten efter alla mina utekvällar sen jag kom tillbaka till Karlstad. Imorgon börjar jag jobba så då måste jag väl bli ordentlig igen. Sover dåligt om nätterna nu också när jag inte tränat så mycket, men träna bakis är ingen favorit.

Väntar fortfarande på svar från sista Tentan. Börjar få kalla fötter. Tänk om jag inte ens är godkänd...

Jag har kommit på hemligheten bakom "Baka med kärlek". "Baka med kärlek" betyder:  att man har i lite extra av det goda i receptet. Har nyligen plockat ur limpa nr 2 ur ugnen, sen jag kom hem till Karlstad. Så hoppas denna blir lika god som den förra. Den gick iaf hem hos Mamma och Pappa kan jag lova. Kanske kan baka tills Syrran kommer hem också om hon är snäll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback