Midsommar 2010



Iår firade jag Midsommar i Molkom. Var hemma hos Elin som egentligen är Camillas kompis. Men då mina vänner skulle vara i stan o fira och jag absolut inte ville gå på krogen hakade jag på Elin och hennes gäng. Ett riktigt härligt gäng. Tror vi var runt 24 pers men jag hade bara träffat tre av dem förut, alltid kul att träffa nytt folk.

Dagen började med frukostlunch hemma i skogen tillsamman med mamma, pappa, syrran och Jon som också befann sig i Karlstad denna helg. Sedan blev jag skjutsad till Molkom. Där dukade vi upp ett långbord ute, men perfekt till lunchen började det såklart regna så vi flyttade in under tak på altanen. Där vi senare också käkade kvällens grillmat. Både före lunch och efter, lekte vi lekar och mitt lag var såklart bäst. Vet inte om vi vann eller kom två men bra var vi iaf.

Årets första dopp gjordes under Midsommar också, i Acksjön. Jag som hade klarat mig fint utan myggbett hela helgen gick vattenloppbett på hela kroppen. Det kliar som tusan, men det fick det väl vara värt. Tog mig ett dopp i poolen idag efter jobbet också, skönt.

Midsommardagen tillbringades på Hammarö där vi var bjudna på Italienskmiddag. Bilder och sånt kommer upp en annan dag.

Jobbar i totalt 6 veckor på IKEA under sommaren och nu är jag ledig 1 dag på 12 så håll tummarna för sol på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback