Äntligen är husfruarna tillbaka!

Idag efter skolan kom Lina och ÅngeSara hit. Dags att göra klart den stapelbara trästolen. Kom fram till ett jättebra resultat, hoppas vår lärare Marit Stigsdotter tycker det samma imorgon. Får vi tid ska vi rita upp den i Solide Edge också, vore kul! Gör vi det kommer bild upp på bloggen senare. Efter plugget hemma i min soffa och tvättandet i tvättstugan så kollade jag och HillaredSara på det efterlängtade avsnittet av Desperate Housewives. Sara hade även bakat kladdkaka som vi avnjöt till Dh. Tack Sara, den var den godaste kladdkakan på länge! Beställde ju Dh Säsong 5 från CDON.com i fredags men den har tyvärr inte kommit ännu.

Märker att jag har fått lite läsare från Nässjö vilket jag tycker är superkul. Välkomna! Vore kul och veta hur ni hittat min blogg och vilka ni är!

Här är iaf jag, en bild från när syrran var här och hälsade på. Imorgon ska jag äntligen tillbaka till gymmet. Har ju varit sjuk i över en vecka nu så jag är glad att vara mer än på bättringsvägen. Egentligen hade jag behövt ligga hemma i sängen under helgen som var, men jag valde hellre att utföra snöskulpturtävlingen blek och eländig och sedan festa på kvällen. Men som sagt nu känner jag mig bättre. Inte helt bra, men bättre. Dags att få lite sömn nu kanske...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Jasså, har du också dom :) Jag fick dom av min klasskompis som hade köpt dom för typ 20 år sen (hon är 40 idag). Har ingen aning vart hon köpt dom! Var har du köpt dina?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback