Äntligen tränat igen!

Idag har jag äntligen varit och tränat. Skönt. Vad där med HillaredSara och tränade överkropp men också endel ben. Försökte ta det lite lugnt men det är alltid svårt. När jag kom hem badade jag åter igen. Tror jag har badat 4 gånger i rad nu istället för att bara duscha. Hur skönt är det inte att ligga i varmvatten en stund efter att ha tränat/promenerat ute i kylan?!

Idag har jag lagat mat som jag aldrig gjort förut och det blev såå gott. Rullade egna köttbullar och gjorde hemmalagat potatismos. Köttbullarna blev smakrika och jättegoda och moset blev också gott. Tog lite för myceket mjölk men vad gjorde det, inget! Och toppen av i:et, aromat på moset. Detta var andra gången jag köpt potatis här nere i Nässjö men nu kommer det nog bli fler gånger då det blev så lyckat! Man kanske skulle bli kock ändå...

Efter matlagningen traskade jag upp i pyjamas till Sara och åt hennes otroligt goda kladdkaka som hon bakade till Dh igår. Riktigt duktig är hon att baka det. Då hon ska åka hem till familjen imorgon fick jag ta med mig kladdkakan som blev över ner till mig. Söt hon! Det är det alltid lika pinsamt att möta någon i trappen när man går i pyjamas. Med träningen och kladdkakan blev det väl plus minus noll idag. Men det gör inget för det var så gott!

På tal om tyger som jag skrev om i förra inlägget. Är det någon som vet fler tygbutiker i Nässjö än Textilhuset? Eller ligger det kanske bra och billiga tygbutiker närmre Jönköping?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback