Bara hon inte glömmer bort vem jag är

Promenad, inte promenad? Promenad, inte promenad? Hm, kan inte bestämma mig. Egentligen måste jag väl ta mig en promme idag annars kanske jag inte ens kommer ur lgh. Inte så att jag är bakis från igår utan för att jag inte orkar göra något idag. Igår var vi hos Emma och sedan på Hotellet. Kom hem och somnade runt o2.oo och när vaknade jag då tror ni? Jo, o5.3o. Var inte ett dugg pigg men kunde inte somna om så jag hämtade ett glas kallt vatten och satte mig framför tv och tittade på massvis av Desperate avsnitt. Är så glad att jag beställde boxen! Hann även med att baka en sockerkaka som dock inte vill låssna från formens kanter men god blev den ändå. Eller ja, sockerkaka smakar egentligen inte så mycket om man inte gör den så kallade "Solskenskakan" som jag brukar göra, men jag hade ingen grädde hemma så det fick bli utan den goda smeten inuti.

Har precis tvättat bort gårdagskvällens smink. Att det alltid ska vara så svårt att göra det på kvällen när man kommer hem. Och inte orkade jag göra det direkt när jag vaknade heller. Nej då går man runt och ser ut som ett bombnedslag i ansiktet i timmar trots att man vet känslan att vara nytvättad, fräsch och nysmörjd i ansiktet är rätt härlig. Nej man kanske skulle fortsätta med att kliva ur pyjamasen och och ta sig den där promenaden. Finns väll alltid något man kan köpa på ICA. Synd att vändret inte är lika fint som igår bara. Då var jag ute och promenerade 40 min innan jag stannade till på gymmet.

Detta är en bild som jag tog i Januari 2010 hemma på gården i Karlstad. Pratade med Daniel, brorsan, igår och då kände jag att jag längar efter dom mer än vad jag kunnat ana. Känns som att jag missar en viktig del av Isalinas liv när jag är borta så länge. Hon växer så fort i både storlek och personlighet. Får träffas till påsk iaf. Men ni ska veta att jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback