Designteknik B, bock!

Idag har vi haft tenta i Designteknik B. Förmiddagen var det tenta i Solide Edge. Jag tyckte att det kändes så bra efter tentan så något måste ha gått riktigt galet fel. Tentan kändes lixom inte svår alls. Men de lär väl bli som vanligt. Man tror att det gått bra, men de har de inte. Det väntar och se. Efter den tidiga lunchen var det dags för Rhino. Den (och de övningstenorna vi har fått innan) var löjligt lätt. Första frågan var 6 poäng. Det enda vi skulle göra var ett påskägg. Hur svårt kan de va? Fråga två och tre var 15 vs 20 poäng. För så mycket poäng bord det var mycket som ska göras men icke. Kanske inte borde klaga över att tentan var för lätt men det är väl på en tenta man vill visa vad man lärt sig eller?

Fråga två på Solide Edge tentan var att göra ett glas efter måtten vi fått och sedan rendera den. Så här blev mitt glas.


Nu är det bara att ladda om inför Materialtentorna på fredag och besöksstolsredovisningen på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lite kul att du kommer kunna göra möblerna som jag sen stoppar in i de hus som jag ritar och rendera haha



/tuss

2010-03-22 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback