En lila soffa vore nice!

Idag har jag suttit med besöksstolen hela dagen. Har kommit lite längre i utvecklingen iallafall. Hade tänkt att fortsätta när jag kom hem men det fick bli en promenad till ICA med Lina och lite Rhino istället. Har även lagat mos och fisk till middag idag. Det var gott men det ser väldigt blekt ut mot alla grönsaker som jag vanligtvis brukar äta.

I flera veckor har jag vaknat innan väckarklockan ringer. Idag vaknade jag 6.20 och då bestämde jag mig för att ta mig en promenad i soluppgången. Var ute och spratserade i 25 min på morgonkvisten vilket var både uppfriskande och skönt. Kanske blir fler gånger om jag vaknar 2 timmar innan jag ska till skoln någon mer gång.

Visade ju herromdagen en liten bild på en stol som jag gjort i programmet Rhino. Nu har jag gjort ännu mer nu och här kommer en liten sneak peak. Kommer visa hela bilden när jag lämnar in det. Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback