Gymmet på morgonen, real good!

Idag är jag ledig. Vaknade tidigt och tog en lång lugn frukost framför tv. Sedan bar det av till gymmet. Där tränade jag ben och rumpa för fulla muggar. När jag kom till gymmet var det bara en snubbe där men han gick efter ca 5 min. Sedan var jag själv näst intill hela tiden. Hög musik och ett gym helt för sig själv. Riktigt nice tycker jag. Tyvärr duggade det idag när jag promenerade fram och tillbaka. Men men nu är jag ju inne så jag ska inte klaga. Har precis käkat ett "efterträningsmål" och ska väl börja plugga snart.

Trä, beslag, sammansättningar, lim, olja/vax/lack/färg, stolar, bord, förvaringsmöbler, kombinationsmöbler och svaga punkter. Ja, de är bara ena delen av tentan som kommer innehålla det. Del två kommer vara Metaller, plaster, svetsningmetoder, FMEA-metoden, Pugh-matris, processutveckling, gjutning, pressgjutning, kvalité och framgång, sammangofningar och svetssymboler m.m. Dags att börja plugga!

Tänk vad mycket man kan göra med trä egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback