Helt otroligt

Jag har inte någon som hellt koll på vad som gäller när man ska besikta bilen. Idag ringde jag iallfall för att boka en tid på bilprovningen här i Nässjö. Tänkte att det vore ju bra att testa den under veckan då jag ska hem på torsdag. Är det något litet fel med den så kan ju Pappa fixa det när jag är hemma. Ringde iaf och då fanns det inte någon tid för ens FEMTIONDE MAJ. Helt sjukt långt fram. Skulle jag boka den hade jag ju hunnit fått körförbud på bilen. Kikade runt på nätet och hittade en tid i Eksjö nu på onsdag kl 15.30. Jag har vart i Eksjö en gång och då var vi bara på sjukhuset. Det är två mil dit och jag jag slutar egentligen skolan 16.00 men får se till att gå tidigare för att hinna dit i tid. Vad gör man när man kommer dit? - "Hej här är min bil, varsågod!?"

Eksjö ska ju vara en fin by med de gamla husen och kullerstenarna. Kanske skulle passa på att ta mig en sväng om på byns torg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback