H&M igen

Iförrgår satt jag och Lina och klickade hem lite saker från H&M. Det räckte nämligen med att bara shoppa massvis på H&M i Jönköping förra helgen. Denna gång skickade jag efter en ganska genomskinlig vit t-shirt ( har sett den på en tjej o tyckte den va snygg på), och puderklänning (som jag tidigare bloggat om) och en söt liten kudde (som jag också tidigare bloggat om) :

Detta klickade jag inte hem då jag trodde klänningen skulle vara i ett "slibbigt" material då det består av 100% polyseter. Nu har jag dock sett klänningen i verkligheten (iof svart) och det kändes som ett vanligt bommulsmaterial. Hade jag sett klänningen innan vi klickat hem resterande så hade även denna fått följa med. Men nu när jag kommer hem till Karlstad kommer jag kika efter detta på HM:

Leopardklänningen och leopardbikinin (dock bara överdelen tror jag).

Kommentarer
Postat av: Therese

Klänningen och kudden funderade jag också på ett tag om jag skulle köpa. Bikinitoppen var riktigt snygg. Vi ses ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback