Jag har ju gröna veckor

Våffeldagen, imorgon? Åh nej var det första jag tänkte då. Jag har ju "gröna veckor" fram till påsk. Det var Daniel, brorsan, som berättade för mig att man kunde kalla det för "gröna veckor" när man ska äta nyttigt och avstå från godis/chips/fika och annat onyttigt. När det är påsk har jag haft nästan EN HEL GRÖN MÅNAD. Det ni. Har haft två vita veckor nu också men det kommer det dock inte bli till helgen då det står tentafest på schemat. Våfflorna med jordgubbssylt, grädde och glass får alltså vänta tills efter påsk för min del.

Imorgon är det redovisning på schemat och på fredag är det tenta igen. Svårt att plugga till dessa ämnen då vi fått otroligt månda pdf;er och power pointar. Nu ser jag på Room Service för en liten paus i pluggandet och sedan blir det Fuskbyggarna i bakgrunden.

Alltså veckor utan dessa gosaker bland annat:





Kommentarer
Postat av: Skogen

Våfflorna väntar på dig på skärtorsdagens kväll, bra ?

2010-03-25 @ 08:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback