Klädcollage

Collage på kläder är inte min starka sida då jag bara använder Paint när jag klipper ihop dem. Jag och Lina har bestämt oss att bryta av pluggandet imorgon med en shoppintripp till Jönköping. Kikade in på H&Ms hemsida och blev kär i otroligt mycket kläder. Här är bara ett urplock av allt fint som finns på H&M. Har klagat flera gåger över att det är trist att varken H&M eller Gina Tricot finns i Nässjö men nu känns det jättekul att få åka till ett shopingcentra och kolla in alla nya vårkläder som kommit in. Går man inte i butikerna flera gånger i veckan som förr så blir det mycket nytt på en och samma gång, vilket jag gillar.

Finns massvis med fina klänningar. Bla dessa:

Plagg från The Garde Collection;

Kanske kommer hem med några puderrosa plagg;

Vad tycker ni? Mycket fint och mycket romantiskt! I LIKE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback