Klockan är mycket

Hemkommen från krogen. Idag var jag ute i Jönköping med grabbarna som sagt. Först förfest och melodifestivalen hemma hos en klasskompis i Jönet. Sedan åkte vi till en kille som går samma utbildning som oss fast i 2an. Han bodde med sina föräldrar i en gigantisk lägenhet mitt i centrala Jönköping. Det var högt i tak, massvis med stora rum, gammeldags inredning (typ 1800-tal), helt underbart. Fatta vad soft att ha en siffa i hallen utan att det känns trångt. Ja, då kanske inte förstår vad stora rummen var. Målet blev Harrys/Sliver där vi möte upp Lotten och hennes kompis. När vi kom in på ett av dansgolven stod Mange Schmidt där och sjöng. Hur bra som hellst. Han är nice. Önskar vi hade kommit tidigare! Jag var nykter och körde ikväll. Tror att detta är en av de bästa nyktra kvällarna jag har haft.. När jag festat nykter alltså! Klockan börjar närma sig fyra snåret nu och jag borde stänga av datorn och stänga ihop ögonlocken. Är inte trött men hoppas jag kommer kunna somna ändå. Ska bli spännande att se hur tidigt jag vaknar till morgonen. Sist jag var i Jönköping på kvällen (då drack jag iof) kunde jag bara sova 3h. Hoppas på lite mer sömn nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback