Min rygg pallar inte att vara ledig tre dagar

Idag har jag varit hos sjukgymnasten för att förhoppningsvis få ordning på min rygg. Fick lite övningar som jag ska testa. Hoppas verkligen det blir bättre för både idag och igår har det gjort asont. Inte lätt att vara ledig och ligga/sitta framför tv för mycket. Idag har jag gått på 2st 25 min promenader och vart till gymmet men det verkar inte spela någon roll idag. Klockan är inte mycket men det är väl lika bra att försöka sova eftersom jag ändå måste vida på mig hela tiden när jag sitter vid datorn eller tvn. Blir inte ryggen bättre inom några veckor ringer jag tillbaka för att träffa sjukgymnasten igen eller en doktor.

Denna bild är tagen under helgen när syrran var och hälsade på. Redan då var det massvis med snö men det kom mer dagarna efter. Detta är fresten min entré. Snyggt "staket" in till dörren va!? Så har det sett ut vissa mornar...

Kommentarer
Postat av: Therese

Krya på dig!

Kommer du hem i påsk förresten?

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback