Nemo ska få en matchande besöksstol

Idag har jag och Lina jobbat stenhårt i skolan. Knappt pratat om något annat än vår förvaringsmöbel som vi har designat i Materialtekniken. Vi gör en hallmöbel med två lådor, en lucka och en spegel. Får vi ihop den i cad så slänger jag självklart upp den på bloggen när det är klart.

Efter skolan slängde jag i mig ett ägg och på med träningskläder. Jag och Sara H traskade till gymmet och där tränade jag ben, rumpa, mage och rygg. Sedan mötte Lina upp oss och vi promenerade ner till stan där Sara shoppade en tröja och sedan shoppade vi loss tacotillbehör på Konsum då de hade halva priset, vilket verkligen gillas som student och tacoälskare. Promenerade hem och vad åt ja, jo TACOS! Snackade med Daniel idag igen, tycker om när han ringer och frågar om köksgrejer då jag får uppfriska IKEAminnet lite.

Nu är jag nyduschad och har slagit mig ner framför Room Serivce. Börjar få lite smått panik med alla skolgrejer som ska göras. Förvaringsmöbeln ska göras klar och lämnas in, en kombinationsförvaringmöbel ska påbörjas och lämnas in, en stapelbar besöksstol ska designas klart, skrivas om och sedan redovisas, rummet i Rhino ska vara helt klart, kanske dags att börja plugga Solide Edge också då det nya är väldigt svårt och komplicerat och alla toleranser och allt vi ska kunna. Sen ska man ju plugga in allt annat inför tentorna; Olika sammansättningar i massivträ, stål, plast. Olja, lackning, vaxning. Beslag. Miljö. Transport. Snefiberighet. Blablabla massvis.. Men det ska väll gå in i hjärnan... På något sätt...

På tal om den stapelbara stolen. Här är kontorsstolen som min stapelbara besöksstol ska matcha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback