Shoppa på H&M, vilken succé!

Idag har det vart en riktig vårdag. Eller ja, solen har inte lyst eller nått men jag och Lina åkte som sagt till Jönköping idag och vi satte på oss våra efterlängtade SNEAKERS och vårjacka. Lina har gått i vårjacka ett tag medans jag fortfarande har dun/ulljacka dag in och dag ut. Kände mig nästan lite naken när jag gick i stan med min nya beiga vårjacka och turkosa tygskor. Fan va nice att man snart kan gå i vårkläder varje dag. I Nässjö är det fortfarande mycket snö vilket kommer bli blansk nu när det är plussgrader så det är väl gummistövlar på nu som gäller. Tur att jag ahr ett par fina. Både jag och Lina shoppade loss på H&M. Hittade en skjorta på Gina också men vi glömde bort att gå tillbaka och köpa den så det får jag ta när jag kommer till Karlstad i Påsk om den finns kvar. Synd att det som finns på H&M Online inte alltid finns i butik och även tvärt om. Tänkte jag skulle lagt ut bilder på det jag shoppat idag men då jag inte orkar ta kort tänkte jag sno bilder från H&Ms hemsida men inget av det jag shoppat finns med.

H&M har under en längre tid haft "100:- rabatt på jackor och västar". Vi frågade i butiken om det fortfarande var det men då svarade hon att de är det på nätet men inte i butik. Men eftersom vi hade sett det på nätet så fixade hon att vi fick 100:- rabatt i butik ändå. Om jag orkar lägger jag upp bilder på de nyinhandlade grejerna imorgon. Och ja, ett puderrosa plagg fick följa med hem iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback