Det är vår, jag lovar

Igår när jag var ute på en prommenad var det strålande solskensväder här i Nässjö. Jag ska verkligen försöka att njuta av vad vackert det är här nere i Småland, Nässjö. Alla små byar och så även storstäder har små guldkorn och det är viktigt att ta till vara på dessa. Jag vet (och hoppas) att jag bara kommer att bo i Nässjö i två år och därför ska jag verkligen försöka uppskatta det positiva med denna lilla, lilla stad. När jag bodde i Karlstad glömde jag bort vilken vacker stad det är, nu när jag kommer och hälsar på uppskattar jag detta mycket mer. Men som sagt igår var jag ute på promenad och tog lite vårbilder.

Kan det bli mer vår än när två barn försöker blöta håret i fontänen?



Fåglar finns det gott om här i Nässjö. Alla olika sorters samlas runt Insjön.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback