En go helg i Borås

I fredags satte vi foten på gasen mot Borås. Anlände till Hillared (där Sara H har sitt ursprung) vid 19 tiden. Vi fick en ordentlig sightseeing av Hillared vilket tog ca 5 min. Ni kan ju ana vilken storstad det är! Ett mysigt rött hus med vita knutar och småstugor på gården. Efter att testat igenom tre klänningar, ett par jeans, två par leggings, tio toppar och tre långärmande tröjor var jag klädd och sminkad för kvällen. Vi grillade fläskfilé med tre av Saras killkompisar. Senare på kvällen kom Saras mamma och hämtade oss och körde oss till Trädgårn där Lija var dj. Det var en helkul kväll och vi var väl hemma runt tre. Sov i utestugan och Elins klocka ringde 8.00. Vi gick upp med henne då hon skulle tillbaka till Jönet för att spela match. Jag och Sara gick och la oss igen. Sara somnade men jag låg bara i "ide". Tänk er att ligga under ett varmt täcke när det är lite kyligt i rummet och du är jättetrött. Det kan man väl kalla att gå i ide. Efter frullen körde Sara in mig till Borås där jag spenderade några timmar i endast 4 butiker. Det var så kul att shoppa igår. I Nässjö finns ju knappt några butiker så att få gå in i en Ginabutik känns lyx. Sedan var jag och käkade thailunch med en killkompis och sedan bar det av till "Tåget" där vi var på två föreställningar. Mattis Silins är duktig! Sen var det bara bilresan kvar innan vi var tillbaka i Nässjö. Igår kväll blev det film med tjejerna och choklad. Idag är det bara plugg och löpning på schemat. Efter en helg med både alkohol, chips och choklad behöver jag röra lite på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback