Jag ser slutet av projektet!

Imorgon ska vi äntligen presentera vårt arbete som vi har hållt på med ett bra tag nu. Jag och två grabbar ska redovisa vårt projekt. Är otroligt stolt över vår bänk! Ska över till Coung lite senare och köra igenom presentationen en sista gång. Hoppas dom har övat så de kan de mesta utantill nu. Jag vill inte se att någon står och läser allt för mycket i de fina "presentationskorten" som vi gjort såklart. Har börjat att fotografera de möbler som var framme redan idag. Resten får jag fota imorgon. Har sprungit runt med Linas systemkamera i skolan. Ska bli kul att köpa mig en egen. Längtar! Ska fixa det under nästa vecka! Nu är jag trött men måste plugga lite hållfasthet innan jag går över till grabbarna.

Imorgon kommer Produktutveckling med möbeldesign 2orna tillbaka från praktiken. Maria ska bo hos oss i två dagar då hon inte har kvar sin lägenhet. På torsdag efter tentan blir det FIKA i stora lassa och sedan fest. Lotten kommer nog också slagga här då. På torsdag går våra nyttiga veckor ut så då ska vi äntligen få fika. Dock tror jag att vi kommer få avsluta det redan onsdag eftersom vi kommer att baka vårt bidrag då.

Detta är en av mycket få bilder jag kan lägga på nätet innan imorgon eftermiddag. Vill som sagt inte att några andra snor våra idéer, så får hålla hårt om bilderna. Bilden är klippt men på bilden sitter iaf jag på vår bänk LEVEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback