Löpa med Lina

Idag skulle jag och Lina endast plugga. Inte för att vi har gjort så mycket annat men man försöker ju i smyg hitta på annat att göra för att slippa plugga. Så idag har vi rensat underkläder, bakat mera bröd (som blev jättegott eftersom det var Lina som bakade), rensat ett "det hemliga rummet" och vart ute och sprungit. Tog oss ett varv tillsammans runt ett ställe som kallas Träslända. Som att springa på landet, mysigt. Var otroligt länge sedan jag sprang med någon men det var gött då Lina sprang lite före mig hela tiden och "drog" mig. Sprang i ett högre tempo hela tiden mot vad jag brukar kändes det som. Denna vecka har jag varit ute och sprungit 4 gånger. Japp, FYRA gånger. Det är fan inte dåligt det. En klapp på min egna axel!

Nu blir det att borsta bissarna och sedan sängen. Natti.

Bjuder på en bild på mig i verkstaden.





























Jag vet att jag ser lite konstigt ut, men måste sitta på nått konstigt sätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback