Löparskor med gele och knyt på sidan

Jag har köpt butikens dyraste löparskor. Har varit ute och sprungit med dom tre gånger och promenerat med dom en gång and I like it! Dom är både snygga och sköna. Denna gång shoppade jag inte med ögonen utan köpte dom för att de passade mina fötter mycket bra! Ska se till att slita på dessa 2000:- ordentligt. Köpte även ett par halvlånga tighta löparbyxor som jag nu springer runt i.

"Sko med optimal kombination av stötdämpning och stabilitet. Fantastisk löparkänsla. "


Kommer att göra ett ännu dyrare inköp snart. Ska äntligen få tummen ur och köpa min en systemkamera. Har velat haft det otroligt länge. Vet inte varför jag inte köpt någon än men nu ska jag fan göra det! Senast första veckan på lovet ska jag ha inhandlat den! Några förslag på vilken jag ska välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback