Snabb leverans från Nelly

I måndags skickade jag efter kläder från Nelly. Idag kom de hit! Riktigt snabba! Här är mina nya kläder!

Klänningen från märket Paprika var som jag hade tänkt mig och den satt jätte bra trots att det var S/M. Koftan var mörkblå med mer beiga ränder och inte vita som jag hoppats på. Dock var det guldknappar på axlarna som jag missat vilket var väldigt fint. Denna var också S/M och var lite stor i axlarna men väldigt bra i längd och runt midjan.

Linnet var jättefint! Från Rut m.f. Det var lite kortare än vad jag trodde. Tightsen skickade jag efter i M då det var den enda storleken som fanns. De passade men "håller" inte in låren som man hoppas på men det gör inget, de var ju inte för stora vilket jag fasadet över.

Lina skickade efter bikinin som jag bloggade om för någon vecka sedan och den var jättefin i verkligheten! Idag har fresten Lina bakat bröd som kallas Hurtbulle vilken var så otroligt gott. Skulle kunna äta upp allt redan idag. Längtar till frukosten! Tack Lina!

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu är klänningen också beställd!

Postat av: saralingon

Åh, så söt klänningen är!:)

2010-05-28 @ 11:27:29
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback