Springa innan frulle?

Hade tänkt att gå ut och springa direkt på morgonen men när jag vaknade kände jag mig lite trött i kroppen. Har nog aldrig vart ute och sprungit innan frulle så tror inte det var bästa dagen att testa idag. Så nu sitter jag vid köksbordet med en kopp mjölk och en macka. Det trista är att man måste vänta minst, minst, minst en timme innan man kan gå ut. Vill ju inte riskera att få håll. Vi är lediga idag som ni kanske förstår så jag funderar på att försöka somna om en sväng. Min sambo sover ju ändå så kan inte slöa vid tv direkt då Lina just nu sover i v-rummet. Idag ska det pluggas till tusen!!! Hållfastighetsläar, oj vad kul + rapportskrivning. Men så får det bli.

Bjuder på en bild från i lördags. Husvärden Sara satte mig och Lina i arbete innan alla kom då det bjöds på snittar! Nyttiga sådana, vad annars!?


Kommentarer
Postat av: Therese

Kan inte ditt springande smitta av sig på mig? Eller kanske din kondition, min finns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback