Tulpanernas stad, Nässjö?

Det är så otroligt mycket tulpaner i denna lilla by. När man är ute och springer/går ser man att det finns tulpaner på precis allas trädgårdar. Mamma, du skulle vara här och se! Vackert som tusan!

Idag måste vi plugga materialteknik. Dock är det så otroligt svårt att släppa projektet eftersom vi har redovisning på tisdag och jag är en av dem som ska redovisa. Bilder kommer att komma upp på allas möbler! Våran är sååå niiice!

Nu ligger jag i sängen och bloggar eftersom Lina fortfarande sover. Måste dock kliva upp och käka frulle nu eftersom jag börjar bli hungrig. Mjölk och flingor får det bli. Inge godis har det varit för oss de två senaste helgerna (med denna). Igår åt vi riktgit naturgodis, dvs en färsk ananas. Det innehåller endel kcal men är så otroligt mycket bättre än riktigt lösgodis och det så kallade naturgodiset som faktisk innehåller lika mycket kcal som vanligt lösgodis, om inte mer. Nötter innehåller iof nyttiga fetter såklart men ändå. Det är fresten Lina som har fått mig att äta ananas. Hon har även fått mig att gilla gröna vindruvor. De ni. Hennes mål till hösten är att lära mig att äta tomat och dricka öl. Tror inte hon kommer att lyckas faktiskt. Men vi får se.

Någon som såg Schlagern igår? Katastrof att Sverige inte var med istället för tex Spanien. Bitter...? Kanske, men med all rätt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback