En helg i Karlstad under oktober 2010

I helgen var jag hemma i Karlstad o myste. Åkte redan kl 7.00 på fredag morgon och var då hemma lagomt till second breakfast! Sedan åt vi en fantastisk sallad med kyckling, räkor och kräftstjärtar som vi stod oss på hela dagen lång. Efter en visit på stan och på IKEA slog oss vi ned i soffan såg på Idol och käkade lösgodis.

Lördagen började med en fantastiskt god frulle. Tog en fika med Patrik som ska åka till Australien nu på söndag. Kul att träffa han ingen, det var ju ett tag sen sist. På kvällen var jag hemma hos Camilla och Johan, på inflyttningsfest.  Kvällen avslutades på Blue Moon Bar.. Ett ställe man faktiskt saknar när man inte bor i Karlstad längre...

Värdparet: Johan och Camilla


Matilda, Jag och Erik


Janette och Jag


Janette och Lani


Måste bara få avsluta med att Karlstad är vackert! Det ska jag bevisa när jag kommer hem för vintern. Då ska jag ta massa fina vinterbilder. Finns sjukt mycket snygga killar i Karlstad också. Go Karlstad! Det kanske har med min smak på killar att göra men är det inte konstigt att alla snyggingar håller till i just Karlstad och inte typ i Jönet/Nässjö där jag befinner mig...

På söndagen var jag till Daniel och Helena och lekte med Isalina. Dom är så söta alla tre! Love! Efter köttfärspajen som jag åt hemma hos mamma och pappa rullade jag tillbaka till Nässjö. När jag väl kom till Nässjö stod Lina i hallen och väntade med springkläder på. Så det var bara att byta om och ge sig ut på en tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback