Hemmakväll med sambon

Jag och Lina tog oss precis en sväng ut i mörkret för att få en liten kort promme och lite luft. Efter att jag klättrat lite kort i ett träd och hoppat över stora stenar känns det som att jag har stukat smalbenet.. Går det? Hoppas det är över imorgon då det blir att springa i Lövhult!

Idag slutade vi efter lunch och då passade vi på att utforska Tranås city. Mysig stad det där! Shoppade fyra par söta strumpor och ett nice halsband. Sedan shoppade vi loss massa olika slags medel på Ö&B. Ikväll har vi vart på vattengympa och sedan slog vi oss ned framför IDOL och käkade tacos (såklart) och godis. Igår var vi på pump. Gissa om vi har träningsvärk...

Maskerad för några helger sedan: Jag och Lina som tvillingnördar!

Kommentarer
Postat av: Therese

Sőtaste tvillingparet ever!

2010-11-08 @ 07:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback