Lugnt o gött

Oj oj oj vilken lugn helg. Det var länge sedan jag bara satt hemma i soffan och degade hela helgen. Ok, dega har jag inte gjort hela tiden men nästan. Igår var vi ju på Lövhult och sprang + att jag testade utomhusgymmet. Jag har sjuk träningsvärk i magen idag och det känns rätt gött eftersom jag förut haft svårt att få det just i magen trots hård träning. Idag har jag tagit mig en långpromme och tränat lite ben. Imogon ska jag köra hårt igen så jag kan förbränna bort alla kcal som jag ätit i helgen.

Det blir en kort vecka på praktiken och en förhoppningsvis en trevlig visit på Underleverantörsmässan på Elmia på onsdag. Det ska bli hård träning och bra mat!

Lina ute i skogen med sin kamera redo:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback