Nolte advent och fyra tjejer

Oj oj oj vilken helg. Den började i fredags med att vi åkte lite tidigare från praktiken och fick en halvtimmes dötid hemma. Skönt! Sedan tog vi bilen ner till stationen och hämtade upp Matilda och Camilla. Kvällen spenderades hemma med god mat (kyckling, egengjorda potatisklyftor och egengjord tzatsiki), underbara tjejer och Idol.

På lördagen väckte vi våra tillfälliga inneboende som hade intagit min säng och efter en god frukost bar vi oss iväg till Jönet det det inhandlades alldeles för mycket som vanligt. Stressade runt för att hinna till bolaget och sedan rullade vi hemmåt. Lagade hemmagjprd pizza och öppnade vinboxen. Så mycket mer än det kommer jag inte ihåg. Fick en otrolig snefylla så är otroligt glad över att det bara var vi fyra i vår lgh denna kväll. Jag däckade nog redan vid tio på kvällen och så även Matilda. Camilla och Lina lämnade oss drägg och drog till krogen i Jönet och skakade rumpa. Snacka om dåligt samvete på morgonen då jag trodde jag var den enda som hade mått så dåligt på kvällen.

Söndagen var inte så härlig den heller, förutom att jag var omgiven av goa tjejer (i lika dana pyjamaser) förstås då. Har aldrig i hela mitt liv mått så illa efter en "vinkväll". Mådde dåligt precis hela dagen. Gick och la mig redan vid halv åtta och vaknade innan väckarklockan imorse, svag i kroppen och fortfarande halvt illamående och en klump i halsen som för övrigt fortfarande är kvar... Helt sjukt. En sån snefylla sak aldrig upprepas iaf. En gång ingen gång...

Bilder vi minns???:






Kommentarer
Postat av: Therese

Fyllekaja! :)

Sånt vill vi inte veta av i lanet långt borta i februari.

2010-11-23 @ 09:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback