Tack du snälla själ!

I lördags åkte jag runt i hela Nässjö för att köpa en snöskyllfel. Jag hyr en parkeringsplats men tydlingen står det på kontraktet att jag ska skotta själv. Ringde nämligen bostadsbolaget Linden i torsdags och frågade då jag tyckte detta verkade konstigt. Jag var trevlig och ville bara veta hur det låg till. Fick inte tag på någon snöskyffel då alla var slut så har under helgen stått på besöksparkeringen.

Idag efter praktiken åkte vi direkt en sväng till skolan för ett möte. När vi sedan kom hem och skulle ställa ned bilen på parkeringen hade någon snäll själ plogat min parkeringsplats och några runt om. Jag säger bara det: Det lönar sig att vara trevlig och inte att klaga! Var inställd på att gå över till Adam för att låna hans snöskyffel och stå o skotta kvällen lång men blev på otroligt bra humör när jag såg att den redan var plogad. Tack du som plogar åt Lindens hyresgäster på Runneryd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback