Vinter i Karlstad 2010

Idag har jag träningsvärk som kan duga från gårdagens medelpass på Friskis och Svettis Karlstad.

Idag har jag och Dea vart runt på olika secondhandbutiker. Kom hem med en orange retrolampa som ska förgylla mitt sovrum och en "backspegel" som ska få förgylla samma rum. Bilder kommer när jag kommit tillbaka till Noselake och fått iordning i rummet! Fyndade även 10 ramar på IKEA herromdagen som jag målade uppe på vinden igår kväll. Dessa ska få ett innehåll och sedan upp på väggen, även dessa i sovrummet.

Skrev att jag skulle lägga upp fina bilder på Karlstad nu under vintern men jag har tyvärr inte haft tid eller turen att vara ledig när solen vart framme, så blev inte så många som jag hoppats på. Synd att bilderna på bloggen blir så små för de är väldigt fina när de är stora. Här kommer några iaf.

Oretuscherade bilder:


På en innergård i Viken, Foto: Emelie Carlsson


Ut mot Mariebergsviken, Foto: Emelie Carlsson


Ut mot Mariebergsviken, Foto: Emelie Carlsson


Ute på Vänern, Foto: Emelie Carlsson


Plogade vägar på Vänern, Foto: Emelie Carlsson




Vintersporter på Vänern, Foto: Emelie Carlsson


Tre hus i Viken fotat utifrån Mariebergsviken, Foto: Emelie Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback