Någon som har Paraskavedekatriafobi?

Imorgon är det fredagen den 13e. Vet inte om jag har paraskavedekatriafobi men lite skrockfull är man väll allt. Hoppas dock på att morgondagen går fin fin då jag ska stå i verkstaden näst intill hela dagen.

Bilder från Milano, april 2011, då jag, Lina och Lotten händelsevis hamnade på en gata där de hedrade gamla Milano. Dvs skogen och dess djurliv. Tillsammans med stolpar liknande flaggstänger, ljuseffekter spelades fågelkvitter upp i högtalare och en mystiskt och händelserik stämning uppkom.

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Rösta på dessa toppengrabbar! Om du redan gjort det så gör det igen :)

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3147&artikel=4487664

2011-05-14 @ 20:08:16
URL: http://sarasbloggg.blogg.se/
Postat av: maja

Hej, jag behöver lite hjälp. har ett arbete i solid edge som jag snart ska lämna in. I mitt arbete ville jag ha en spegel med, men jag kan inte hitta någon färg som är som en spegel, spegelglas. Har provat med full reflektion men det fungerar inte. så jag sökte på spegelglas och hittade din blogg. så jag tänkte fråga om du kanske har någon aning om hur man kan få spegelglas? eller om det går överhuvudtaget?

mvh maja

2011-05-25 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback