LA - Augusti - Spring

Jag är tillbaka till min verklighet i Los Angeles...


Igår vaknade jag halv åtta av att innergårdens fontän sattes igång. Jag väckte min käresta och vi gick ut för att springa. Vi promenerade med flipp flopp ned mot vattnet där vi satte skorna på händerna istället och började springa på stranden. Vi sprang längst med havet så vattnet svätte upp på oss ibland. Springturen kändes som en befrielse och det var sådan frihet att springa där. Efteråt gjorde vi lite övningar i sanden. Sand + svett = väldigt sandiga människor. Så kunde vi ju inte gå hem.. så vi slängde oss i havet. Så gött! Hemkomna och efter frukosten la vi oss i solen, vid poolen en timme. Resten av dagen gick åt shopping... och då menar jag verkligen hela resten av dagen. Först ett köpcentra i Beverly Hills och sedan här i stan.

Jag har hittat en ny favoritbutik och jag glädjs över att den även finns här i Santa Monica. Än så länge har jag handlat 5 plagg där, mer kommer det att bli. Richard har upptäckt butiken Zara för första gånen och är i extas över den. Det väntar och se vilken butik som bli Jonatans favvo.


En löptur har hunnits med idag också och vi båda känner en stark påfrestning på vaderna. Nu får dom nog vila någon dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback