LA, December, fruit is the shit

Det ar 4e december. Jistanes vad fort tiden gar. Idag ar det torsdag och det ar sista veckan i skolan, typ. Nasta vecka ar det tentavecka sa da gar vi endast till skolan for att gora prov eller lamna inlamningar. Grabbarna har haft en massa prov hela termingen, idag har de gjort tva och nasta vecka har de tva till + en redovisning. Jag har "bara" ett prov och tva inlamningar nasta vecka. En av inlamningarna har jag gjort klart idag, den andra kommer ta mig hela helgen...

Till lilluch kakade jag fruktsallad som jag kopte i skolans kafeteria. Helt sjukt, det var massa frukt (tre olika meloner, ananas, apelsin, druvor, kiwi) for bara 3dollar. De ar lixom inte ens 20kronor. Det var asgott men nu ar jag hungrig igen sa nu ska jag ta mig till Subway for att kaka nagot kycklingmacka med avokado kanske!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback