LA, December, Las Vegas

I helgen var vi i Las Vegas. Jag längtar redan tillbaka för jag älskade det. Hotellen var fantastiska både på utsida och insidan. Jag älskar när man vågar ta i och det kan man verkligen kalla att de göra där! I Las Vegas är det allt eller inget! Vi åkte dit på fredagen och var hemma igen på söndag kväll. Det tog oss ca 5h att köra dit och det var det värt! Utiskten, vyerna, naturen!! Jag vet inte vad jag ska säga. Det är så vackert. Bilderna visar endel men såklart inte allt men njut av det ni ser. Glöm inte bort att vi har levt i sol och minst 20 grader ganska länge. I fredags fick vi uppleva noll grader och se snö (på långt håll). Jag höll på att frysa ihjäl! En sak är säker, kommer du till USA måste du åka till VEGAS! Här kommer massa bilder. Mycket på natur och byggnader men ni ska veta att denna Vegas-semester var helt underbar! Jag och Jonatan bodde i ett hotellrum med två rum och en kingsizebed. Den är över 2 meter bred och utiskten från våra fönster var otrolig. Vi bodde på 24e våningen så utsikten på kvällen var vacker, vacker, vacker. Som ni kommer se på bilder kunde man till och med sitta i fönstret och njuta vilket jag utnyttjade. Vi spelade endel men jag måste helt ärligt säga att jag nästan gick +-0. Jag och Richard blev förälskade i Bonus Poker som man spelade på maskinerna. Jonatan, Richard och Jonis spelade Black Jack också, jag avstod men tittade på istället. Jaja, nu kommer bilderna. Se och njut!
 
Byggnaderna, insida och utsida

Vårt hotellrum på Stratosphere
 
Natur, påväg dit och hem
Någon som kan uttala?
Husen precis innan man åker in bland de stora hotellen i Las Vegas.
En otroligt vacker, konstig, låg dimma som låg under bergen men över staden på väg hem...
 
Mera på oss

Kommentarer
Postat av: Lina

Va snygga ni är :) ser ut som ni hade en härlig semester!!!
Saknar er, ska bli så kul att träffa er snart!

2012-12-19 @ 14:51:30
Postat av: Carina

Vilka härliga bilder, förstår att du (ni) trivs.

2012-12-19 @ 17:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback