LA, November, Lakers

Igår var det sista november och då var vi (Jag, Jonatan, Richard och Jonis) på en Lakers match. Alla sportevenemang i USA är så sjukt kul att gå på. De går all in på allt och jag älskar det!
 
Detta är Lakers:
 
Här är två spelare som tog mycket plats igår (missa inte efternamnet på han sista):

Bryant Kobe. Han är 198cm lång och väger 93kg.
 
Metta World Peace. Han är 201cm lång och väger 118kg.
 
Jaja här kommer våra bilder från kvällen. Utanför var det otroligt vackert. Massa lampor, röda blommor, julgran och en isbana förgyllde platsen utanför. Så vackert så jag ville gråta. Docka hade vi bara med oss iphonen så korten blev inte överdrivet bra. Men det var iaf vackrare än på korten och matchen var superkul!!! Se och njut!
 

Okey de blev visst flest bilder utomhus men det var det var som vackrast. Matchen var otroligt kul men kankse mindre fotogenisk eftersom vi satt högt upp.Lakers vann matchen och jag satt hela kvällen och sa "Jaaa, nu gjorde dom mål. Måååål. Fan va bra dom gör ju mål".. A ni fattar vi var engagerade i matchen men jag fick igår lära mig att man säger att dom gör poäng och inte mål... jaja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback