LA, November, Montana

Idag har jag varit ute på en promenad i ca 80min. Jag tog bussen upp på Montana och hoppade av på 22e gatan. Där gick jag serpentiner mellan gatorna för att titta på de vackra husen. Jag tog en massa kort i början, som ni ska få se, sedan gick jag bara och njöt. Jag grät inombords för att det var så vackert och för att jag ska åka här ifrån, för att jag snart ska lämna detta. Jag vill inte! Jag vill ha ett hus här! Titta på bilderna, husen och naturen så kommer ni förstå!
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Så fint!
Behöver ni ingen hushållerska så jag kan komma och bo hos er?
Kramar!

2012-11-20 @ 11:08:10
Postat av: Carina Carlsson

Ser fint ut men verkar lite dött inte ett liv mer än ekorren du själv på slutet. Men fint är det

Svar: Jag vågar ju inte fota de husen där de var människor :P
Emelie Carlsson

2012-11-20 @ 16:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback