LA, November, San Diego, View, Downtown i SD och LA, Observatoriet

På söndagen fixade Joel pannkakor till frukost och sedan drog vi iväg tillsammans med Carol och Denis till en otroligt fin utsiktsplats. Det var som en militärplats där bla. Denis hade en bild med text som hedrade honom att han deltagit i olika krig. Så amerikanskt, men så vacker tanke! Där såg vi tydligen också en väldigt känd man som håller på med MMA. Joel var mest imponerad och jag tyckte mest att mannen var ivägen när jag skulle fotografera. Sedan åkte vi till en marknad där vi käkade minitacos och nutellapankakor (okey, det var jag som stod för det sista). Sedan skulle vi egentligen åka till ett militärskepp men det var stängt just denna dag vilket gjorde grabbarna lite nedstämda. Men vi tog oss istället en promenad runt i Downtown SD. Innan vi sedan åkte enda hem åkte vi förbi Downtown LA och Observatoriet (som vi tidigare besökt) eftersom Joel ville se det. Det är otroligt vackert och glittrar så fint med alla ljusen. Man ser så långt så det inte går att se mer. Ljusen försvinner i horisonten och det gör att man börjar inse vad stort LA är. Denna gången fick jag tårar i ögonen och tänkte vad gärna jag skulle vilja visa upp detta för min familj.
 
Pannkakejoel
 
Viewpoint 
 
Marknaden
 
Downtown LA by night
 
Och en trött Emelie efter alla underbara semesterdagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback