LA, November, TWILIGHT BREAKING DAWN, Part 2

Ja, en ganska långsam helg har det vart denna gång. Det har vart mulet under fredagen och lördagen. Idag är det sol så idag har jag unnat mig några timmar i solen. I fredags pluggade vi mest och jag sökte jobb igen. På kvällen var vi ute och käkade på en italiensk restauran på Montana tillsammans med "våra grabbar" (Klas, Jonis och Henke) och med grannarna från Strömstad (Johanna, Oskar och Caroline). Vi åt god mat, efterrätt och drack en massa rödvin. Efteråt körde vi galenpanna hemma hos oss, superkul spel tycker jag!
 
 
På lördagen följde Jonatan med mig till Hammer museum. Dit skulle jag för att göra en skoluppfigt. Eftersom det regnade och var mulet var det en perfekt dag för museum, film och bio. Så det var precis vad dagen gick ut på. Museum där vi kollade på grafiska mönster, film då kollade jag på Twilight Breaking Dawn part 1 och sedan på kvällen var vi på bio med samma grannar som middagen. Då såg vi den efterlängtade Twiligth Breaking Dawn part 2. Jag gillade den och bio i USA är fantastiskt. När Jacob (en karaktär i filmen) började klä av sig förjade alla tjoa och typ busvissla. När det var roligt, skrattade alla högt. När en karraktär dog (som är ond), började publiken klappa händerna och skrika "yeeeeey". Helt fantastiskt, alla var så inne i filmen! Jag tror inte vi svenskar har förstått det där med att gå på bio. För vad får du ut av att gå på bio om alla är tysta? Dår är det ju samma sak som att sitta hemma och se den!? Klart det är såhär det ska va! I LOVE AMERIKA!
 
Ikväll blir det tydligen skräckträning på stranden á la Jensen.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback