LA, Oktober, Amerikans fotboll

Vi har vart på Amerikans fotboll! Jag kan väl tycka att sporten är helt okey fast jag inte förstod någonting alls i början av spelet, men det häftigaste av hela Amerikanska-fotbolls-upplevelsen var i början när orkestern spelade. Här i USA överdriver de allt och just vid detta tillfälle hade jag inte velat haft det på något annat sätt. De var hur många som helst som spelade + att de dansade med instrumenten samtidigt. Sjukt coolt! Innan matchen var också en härlig grej. Vi parkerade på en golfbana och alla amerikaner hade med sig sina stora vebergrillar, grillade käkade och drack öl innan. Som värsta folkfesten, hur härligt som helst! Se och njut!
 
Jonis.. Vad ser han egentligen? Eller är han bara avis på grillmaten och ölen??
 
Amerikanare som myser innan matchen.
 
Grill grill.
 
 
 
Jonis, Jonatan och Ricky.
Min kille!!!
 
Kanal.
 
Orkestern gick i en parad in till matchen.
 
Orkestern!
 
 
 
Blue man group var där också spelade nationalsången.
 
Ricky och Jonis.
 
Jag och Jonatan <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback