LA, Oktober, Bibblis

Jo men visst är det härligt att vara ledig på fredagar... men oftast sitter vi på biblioteket och pluggar. Idag: på biblioteket 11am-4pm. Jag unnade mig en muffins vid lunch för jag var så hungrig. Första fikat i USA, ge mig beröm, folks! Ni som känner mig vet ju att jag älskar allt som har med fika att göra!!! Ok, hemmabakad kladdkaka från grannarna har jag käkat två gånger men jag har inte gått till ett fik för att köpa en bulle. Jaja, denna muffins var Chocolate And Raspberry (choklad och hallon). Det såg mest ut som en ljus muffins som de sprutat in hallonsmak i och sedan klickat i lite chokladbitar. Inte supergod men för att vara dagens lunch fick de duga. Köpte kaffe också och idag fick jag "bubbelkaffe", fint va!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback