LA, Oktober, en kurrande mage

En kurrande mage beror idag på att jag har pluggat för länge. Jag var i skolan i förmiddags, kom hem och tog en tupplur och sedan käkade jag en mindre lunch. Sedan bar vi oss iväg till biblioteket för att skiva på våra tal som vi ska hålla nästa vecka. Vi gick runt halv två, nu är klockan snart åtta och jag börjar bli hungrig. Jag och J tog en kaffe och delade på en kaka förut men de räcker inte långt. Både Jonatan och Richard har gått hem för dagen och jag borde det också, eftersom jag är hungrig, men när man är i skrivartagen vill inte bara bryta upp för hungerns skull, man vill skriva klart. Så är det iaf för mig. Jag ska skriva lite till sen ska jag gå hem och då ska jag hålla tummarna för att mannen i mitt liv har lagat någon god mat. Jag har vart förkyld i några dagar och inte känt allt för mycket smak på det jag käkat så nu hoppas jag att mina smaklökar vill vara med mig! Jag har tidigare nämnt att jag är sjukt lycklig över att Jonatan gillar att laga mat va?! He makes amazing food!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback