La, Oktober, Halloween

I lördags firade vi Halloween hemma hos en tjej jag har träffara i min keramikklass. Vi klädde ut oss ordentligt och hade jättekul på festen. Som jag tidigare bekskrivit amerikaner så är dom väldigt vänliga, de här människorna var exakt lika dana. En lyckad halloween! Här kommer bilder!!! Halloween firas föresten från och med helgen som har varit fram tills söndag denna vecka, alltså över en vecka här... Vem vet, vi kanske får användning för kostymerna igen.... 
 
Allt är pimpat a la Halloween här i USA. Även taxins fönster!
 
Min man som doktor och denna kväll även min kompanjon.
 
 
Nurse Emelie.
 
Ricky var kvällens Sheriff. 
 
Kvällens värdpar var rymden inspirerade.
 
Här karvar vi pumpor.
 
Så kan de se ut!
 
 
Jag och min fantastiska karl! 
 
Som kom ifrån detta lilla kort...
 
Tack till värdparet som bjöd oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback